Veterinären

Idag ska jag och min lilla kisse till veterinären.
Han har tre gånger fått konstiga krampanfall och det ser så hemskt ut. Ungefär som ett EP anfall! Får ont i hela kroppen när det händer. Tycker så synd om honom. Så nu är det dax att kolla upp hos farbror djurdoktor vad som kan vara fel! Min stackars lillkille.
Han är mitt första egna djur och jag hoppas för allt i världen att det är något aom man kan göra åt och att det inte kostar en hel förmögenhet. Låter kanske hemskt men vi har inte de pengarna! Han är varken försäkrad eller vaccinerad. Men jag har hört många andra som har ute katter som inte heller är det! Som micke säger, och det låter förjävligt, men det är bara en katt! Håll tummarna för oss att det går bra!

Annars så ska jag bara gå och pilla lite här hemma idag. Har hutlöst mycket med tvätt....IGEN....konstigt men det känns som om vi har mer tvätt nu än vad vi hade när vi bodde i lägenheten! Kanske för att vi har en egen tvätt maskin. Annars vet jag inte vad vi ska hitta på ikväll, det är ju fredag! IGEN.......tiden går FÖR fort jag hinner inte med. Snart är det dop och bröllop och emelie är så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR nervös=)
Än mindre nervös för möhippan. Som sakt nu är det helg igen och jag gör mig beredd på kidnappning=)



Kommentarer
Postat av: evelina

jasså tror du det....Och inte närvös, tror jag att du e. =) Kram

2009-05-29 @ 18:50:29
URL: http://evelinaevander.blogg.se/
Postat av: Sollan

Skaffa försäkring, kostar 35kr i månaden det är det värt. Att ha djur är ett ansvar oavsett om det är en katt hund eller häst!!!

2009-05-29 @ 19:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0