trött, orkeslös och uttråkad!

Idag är jag väldigt trött känner jag.
Orkar inte göra någonting!
Huvudet värker och ögonen hänger!
Ebba är fortfarande sjuker!
Blir bättre på kvällarna och sämre på dagarna!
Stackars liten.
Hon har som tur är ingen feber längre men hon är väldigt snuvig!

Har ingen lust att laga middag idag heller.
Inga ideér alls.
Sugen på något ovanligt, men VAD?
Måste köra och inhandla lite mat.
Orkar jag göra det?
Kanske
Eller så får det vänta.
Älsklingen ringde innan, hoppas hoppas hoppas!
Vi håller tummarna för dig hjärtat, jag och ebba!

Vi skulle egentligen åkt och badat idag jag och ebba med de andra bebisarna och deras mammor men vi får stå över.
Förkylningen måste lägga sig först!

Måste sätta mig och göra bordsplacering till Dopet/Bröllopet.
Handla duk
Åka till Ikea och inhandla det sista
Vasar
Behöver även handla glas till fördrinken och karafer eller bringare samt mer värmeljus och vanliga ljus.
Det hade jag mer än orkat!
Ikea känner jag för!
Ska ringa mannen direkt=)

Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

love ikea ;) hehe!



Nä var det det var dax för bröllop/dop? =) =)

2009-05-27 @ 11:11:01
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ikea är alltid uppiggande =)

2009-05-27 @ 11:32:12
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Postat av: halajna

man orkar alltid shoppa!! shopping mår man bra av...brukar jag intala mig sj ialf ihihi

2009-05-27 @ 18:37:57
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0