tröstshopping!

Känner för att köra till stan och tröst shoppa.
Lite deprimerad,
kanske vädret,
kanske förkylningen eller bara allmänt deprimerad!

Då brukar det fungera att tröstshoppa för stunden iaf men efteråt får man ett hårt slag i bakhuvudet!
Tio gånger värre.
då kommer ångesten, ångesten som säger " Nu får du leva på havregrynsgröt resten av månaden"
Det kasnke inte vore helt fel, kanske man tappar några kilo!
Tio helst skulle sitta fint.
Men ack nä det tror jag inte händer under denna livstiden!
Jo om jag slutar äta mat och lever på havregrynsgröt.
Det får bli en annan dag.
idag blir det brunabörnor och stekt falukorv hemma hos mamma och pappa!
I morgon kör vi havregrynsgröt, smoothie och massa kaffe!
kanske kan resultera till -10kg på vågen!
 Undrar om jag hade blivit lyckligare.
Kanske hade fått mer självförtroende och vågat visa mig i bikini denna sommaren.
För det mina vänner. det kommer inte ske.
jag ska sitta påklädd, kommer ej visa min räliga kropp i någon bikini.
 ICKE.
Blir solariet i år.
I trädgården kanske bikini är tillåtet men ingen annanstans!


Detta är i thailand för två år sedan. kan jag få tillbaka min kropp, kan man kanske beställa den på postorder någonstans? I form av mirakelpiller, mirakeldryck. På någotvis så ska den tillbaka. helst nu GENAST!!!!!!!!
På den tiden tyckte jag att jag va tjock, vad tänkte jag med? 60kg det är väl ite så mycket. men nu usch jag får ångest bara jag tänker på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0