Tre månader!

Tiden går fort fort fort. Jag hinner nästan inte med! Idag är det tre månader sen våran ebba kom till oss=) Hon börjar bli stor! Mammas lilla tjej är tre månader. Har smakat på de orden hela morgonen och jag kan fortfarande inte förstå att tiden har gått så fort. Men mysigt är det. Och idag blir det inhandling av blöjor, mat och ett par badbyxor för vi ska simma på onsdag!

Helgen är förövrigt här och det känns inte som någon större skillnad! Förutom att mannen är hemma två dagar! Skönt

Kommentarer
Postat av: halajna

Grattis Ebbisen till 3 månader!!!

2009-05-22 @ 20:32:52
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Josefine

Nej, jag tycker inte heller helgen är något speciellt. Jag föredrar snarare veckorna när det är lugnt här i huset åtminstone på förmiddagarna och lite un der eftermiddagarna när sambons son är i skolan. På helgerna är det fullt hus med ungar och tv-spel och skrik och svordomar, så jag riktigt längtar till veckorna. Denna helgen är ungarna och spelar data hela helgen så det är väääldigt lugnt och skönt här. =)



2009-05-23 @ 09:52:23
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0