tjoflöjt vad tiden går

Igår blev ebba 11 veckor gammal! Tiden går så fort att man inte hänger med. Hon utvecklas hela tiden. I sin egen tackt! Händerna är upptäckta! och snart greppar hon nog oxå saker själv och upptäcker sina fötter! Tre månader har snart gått och jag mins det som igår att vi kom hem och allt va nytt och upp och ned! Hemskt va det. Men den tiden är förbi och jag bara älskar att vara mamma. Hade dock sett att vi bott lite mer centralt för här ute är det verkligen ÖDE! Min största tidpunkt på dagen är när posten kommer=) Och det säger väl allt. 
Till i januari ska jag vara hemma. Hemma och se vår dotter växa och utvecklas till en egen person! Mysigt.

Vadv sker idag då?
Kuratorn kl 13.00
sen inget annat planerat. Ganska skönt att vara hemma idag!
Hundmat måste inhandlas oxå! Så det blir en tur dit när pappsen har kommit hem från jobb. För denna veckan så jobbar han 06.00-14.00 så han är hemma på eftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0