Tankar!

Går runt mycket här hemma och tänker mycket. Många av tankarna går förtillfälligt till bröllopet och dopet och även på vad mina vänner kommer att hitta på för jävelskap med mig på min möhippa! När helgen kommer gör jag mig beredd på att nu händer det. Nu kommer dom och kidnappar mig! Som exempel. Anneli skickade sms igår och frågade om jag skulle vara hemma i morgon för hon och nicole ville komma och hälsa på! Då inbillar jag mig att dom kommer och kidnappar mig. Störd är jag=) Men det är rätt spännande ändå!
Många tankar ängnar jag åt min dotter. Mitt underbara lilla liv. Jag älskar henne så jag spricker. Vilken lycka det är att få barn. Men även jobbigt. Men lyckan överväger det jobbiga! Hur trött man än är så har man alltid energi över till sitt barn!
Min mamma sa till mig igår att gå och vila en stund så tog hon ebba. När jag hade legat på soffan i 20 minuter så frågae jag henne om jag skulle ta ebba igen. Efter 20 minuter! Modersinstinkt. Tänk om man inte hade haft det! Hemskt. Kan vara skönt i bland att få åka till stan själv eller bara få vara hemma själv ett par timmar. Då är mamma och svärmor och min farmor, Ja alla andra för den delen oxå underbara att ha! Tycker synd om de nyblivna mammor som inte har någon att lämna bort till ett par timmar! För dessa timmarna är underbara och helt hemska. Min man smalar massor med ny kraft!

Ishockey ikväll! HEJA SVERIGE

Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

Gud vad roligt med möhippa =) Blir säkert skit skoj! =)

Ja det är tur att man har folk som vill hjälpa en när man är utmattad, så man kan samla nya krafter =)

Hoppas ni får en fin helg.

Tack för kommentaren, inte så ofta jag får höra att han är lik mig, hehe. Bilden är gammal i och för sig det var innan han blev 1, nu blir han snart två =) Fast han är rätt så lik fortfarande :D

2009-05-08 @ 16:14:42
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: Mad

yes vi fick va vi begärde;) Riktigt gytt!

Köpte en Bozz Elegant. Finns på deras hemsida! Skitbra är den..Lite och behändig. Lättstyrd och fiffigast av allt är att liggdelen är sittdelen och sittdelen är liggdelen;)



Ska vi ta en shoppingrunda på babyringen snart då? Jag e sugen!

2009-05-08 @ 20:08:10
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jodå, gubben min har tagit sitt förnuft till fånga. Kanske när jag hotade med att flytta ut? Slutat röka har han också gjort. Något jag tvingade honom till, och han gjorde, när vi träffades för tre år sedan. Men sen började han igen den dumbommen. Fast jag vill INTE att min son ska utsättas för rök, och vad är då värre än en rökande förälder? Men nu är allt frid och fröjd!



Ja, vi var jättenära vänner en gång i tiden. Tiden går fort, fort. Ibland tycker jag det var igår jag gick på högstadiet men när jag tänker efter så är det ju snart 4 år sedan jag tog studenten och alltså nästan NIO år sedan jag började högstadiet. Läsåret 99/00. Konstigt...



Jag tycker vi får träffas med våra små sötnosar och ta en fika eller något. Rätt lustigt att vi fick barn samtidigt.



Kram

2009-05-08 @ 20:21:57
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0