otrohet!

Det är något av det värsta jag vet! Hur kan man vara så dum och vara otrogen? Pratade om det med en vän innan. Vet inte riktigt vad jag ska kalla det! Men det är hemskt, elakt och egoistiskt. Inte för att jag har varit med om det men jag vet det finns andra! Usch och fy för otrohet!

Idag har vi haft en underbar dag här hemma.
Gräsklipparen är lagad, äntligen har vi en egen! Slippa låna mammas!
Fia kom i morse och vi bakade scones och gjorde pannkakor. Frukosten bestod sedan av Pannkakor för sconesen blev inte ätbara. Stenhårda skulle kunna slå ihjäl någon med dem!=) men pannkakor det va gott!
Micke jonas och emil har varit ute i trädgården och pillat! Närmare bestämmt sågat ner en toja och grävt upp den. Och även lagat gräsklipparen! Nu är det bilmeck på G där ute!
Jag och ebba sitter här inne och myser!
Micke ska iväg på¨bilrace ikväll och jag ska ner till sofia och äta tacos=) MUMS!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du menar inte att ni åt scones utan mig???

2009-05-22 @ 06:55:40
URL: http://blackbaccra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0