Måndag

Idag är det måndag (för den som inte visste) =) valborgshelgen har varit riktigt mysig faktiskt!
Spenderade valborg med en massa trevliga människor, åt god mat. Va himla mysigt!

Fredag blev det fiska i höllviken, alla grabbar, jag, anneli och freddy och så mickes föräldrar! kallt som attan va det! Grillning blev det här hemma på kvällen sen! Mysigt det oxå! Dom sköter sig grabbarna, jag gjorde nästan ingenting=)
 Micke åkte till tyskland på lördag morgon tidigt, jag spenderade dagen med mamma i stan!
 Söndagen bjöds det på god husmanskost hos svärföräldrarna=)

Vad bjuder denna veckan på då?
hem till madeleine och wincent och hälsa på idag
imorgon ska jag prova min klänning, och hämta vigselringarna
onsad blir det nog promenad med emma och alma
torsdag ????
fredag, då är micke ledig från jobb=)

vad sker i era liv denna veckan?

Kommentarer
Postat av: Fanny

under den här tiden av våren som gått, har du varit ute så pass i solen att du fått solblekt hår, eller möjligt vis bikinilinje? va de bättre så lilla gumman =)? fattar du äntligen eller? =)

2009-05-04 @ 11:16:44
URL: http://fannykaberg.blogg.se/
Postat av: Fanny

Så av vilken anledning får dej att tro att jag är elak? ha, ha, ha? har ja sagt ; men du din jävla h*ra ta och svara på detta!!!

nej de gjorde ja inte, right =)? ja frågade en liten fråga för att se om det bara va jag som hade fått det, och du blir sur? haha, tillåt mej skratta. för allt du borde vara är GLAD. G-L-A-D stavas det, eftersom du äntligen får lite kommentarer här på din blogg, ja tyckte att de började se ensamt ut =)

2009-05-04 @ 17:51:40
URL: http://fannykaberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tror nog hon heldre e utan komentarer än att få dina..

2009-05-05 @ 18:19:21
Postat av: Josefine

Vad som sker? Mys, mys, mys och mys. Och en barnkörsövning. Men mest mys...=)

2009-05-05 @ 20:02:56
URL: http://finelinan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad spännande med bröllops klänning!! glad för din skull gumman!! =)ett nytt besök måste bokas snart!! sköt om dej!

Vem är denna Fanny för tönt?

2009-05-05 @ 20:08:52
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0