Jobbat!

Har jobbat två dagar. måndag och tisdag. 8-16 igår och 8-12 idag! Rätt kul att vara tillbaka på jobb lite så i mellanåt men usch vad det tar på krafterna när man inte har jobbat på länge! Men det va kul. Jobbigt att vara ifrån ebba så många timmar men jag dör inte och inte hon heller=)
Börjar få lite panik, snart är det dax för bröllop. Kom på idag att det skulle nog vara bra att ha någon som hjälper till under middagen, duka av och så. Samt fylla på. Har fått hjälp0 av Linns ena kompis änsålänge, hoppas på att henna andra kompis oxå kan. Kanske man kan slappna av lite=) Kontrollbehov som sagt!

Har precis tagit ett varv med dammsugaren och torkat av golven. Ebba somnade gott i sitt gym efter en slurk mat! Min sötnos jag älskar henne så mycket. Underbar unge. En snäll flicka. mammas hjärta! Hon har börjat intressera sig mer och mer för sin kropp. Speciellt händerna=) Så söt när hon sitter och koncentrerar sig på sina händer.
Onsdag i mrgon vilket innebär renovering av naglarna. På torsdag kommer fia hit och myser med oss. Vovvarna ska leka i trädgården. Micke är ledig i fem dagar! Ska bli skönt att ha han hemma! Saknar honom. Har ju inte träffats speciellt mycket nu när jag oxå har jobbat! Blir mycket bröllopsplanering dessa fem dagarna. Gå igenom vem som ska göra vad och när! Kallabalik i mitt lilla huvud. Sönderstressad till max!

Bantningen går väl bra, jag håller mig jätte bra från alla godsaker. När jag blir sötsugen tar jag ett glas vatten och pressar en halv lime i. Mums och sötsuget försvinner! TOPPEN

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vart jobbar du?

2009-05-19 @ 14:34:04
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Postat av: Anonym

Ah okej =)

2009-05-19 @ 18:28:36
Postat av: sofie & Liam

Härligt att jobba lite =)förstår at det känns lite konstigt =)

Ta det lungt, andas ;) Inte stressa :P

2009-05-20 @ 13:08:27
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0