härliga tisdag!

NEJ inte alls härlig. Jag har blivit jätte förkyld=( ont i halsen och näsan är det stopp i! Bara inte min lilla trollunge blir smittad! Ska ta mig till apoteket idag och inhandla alvedon till ebba och näsdukar och halstabletter till mig! Desinfektionskräm ska oxå inhandlas. Kan väl hindra en del att ebba blir smittad! Inget pussande och gosande=(

Men solen skiner iaf och det får jag väl hålla med om att det är härligt. Ska gå ut i trädgården om en stund och slipa två hyllor som sen ska oljas in och som slutligen ska bli en hylla ovanför vår säng!

Micke kommer hem runt halv tre i dag och då ska vi köra till haglösa och inhandla hund mat sen vidare till apoteket som sagt!

Vad händer i era liv idag då?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Lång och smal alltså. Då behövs en stor balja. Gibson är också lång; 66 centimeter, men inte riktigt lika lättviktig. Vi var på BVC igår och jag hade gissat på 7 300 gram. Tydligen är jag väldigt bra på att uppskatta vikt för han vägde 7 330 gram. =) Dessutom var det vaccination som jag hade lyckats glömma. Kom på det när jag packade ner BVC boken i skötväskan. Men det gick bra ändå. Första sprutan gjorde ont, den andra ännu ondare. Han skrek och skrek, men så fort vi kom ut i bilen var han sitt gamla vanliga glada jag. Och än är det inga problem. Ingen feber, inget gnäll. Skönt!



Idag ska jag NJUUUUTA i solen. Har redan promenerat och använt i vårt lilla gym. Gibbe sover i vagnen medans det borras och bankas när det byts fönster hos grannen. Imorgon är det vår tur så ikväll ska vi plocka undan runt alla fönster. Jag sticker och jobbar lunch på Smygehushavsbad imorgon så jag slipper allt byggfolk. Skönt! Och bra med lite extrapengar!



Hoppas förkylningen ger med sig snart så du också kan njuta av solen, och gosa och pussa på lilla Ebba! KRAM

2009-05-12 @ 11:33:46
URL: http://finelinan.blogspot.com
Postat av: sofie & Liam

Idag är min enda lediga dag på 10 dagar, så det har hittills bestått av tvättning & städning =) wihoo ;)

Om några timmar blir det babysim =)

Hoppas inte ebba blir sjuk, inte roligt.

Haglösa.. Var handöar ni mat där?

kram

2009-05-12 @ 13:06:09
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0