En kväll att minnas för resten av mitt liv!

Vaknade tidigt i lördags, runt halv nio! Stan med shopping runda stod på schemat! Skulle inhandla morsdags present på caroli. TRODDE jag=) Körde in till stan vid tio. Gick en runda och tittade och hittade present till min mamma. Tyckte micke verkade lite konstig som ville gå och titta i en massa affärer men jag följde glatt med=) Ett tu tre vill han fika. Jag tänkte what???? han vill ALDRIG fika annars. Vi fikade, ebba fick mat. När jag håller på att byta blöja på henne hör jag bara en massa röster. Vänder mig och och där kommer alla mina underbara vänner för att kidnappa mig.
Jag får en ögon bindel på mig samt en mp3 spelare i öronen med en massa abba låtar på som jag ska "öva" på.
Sedan blev det vandring. Jag dansade tydligen mig från Caroli till Laserdom där en trekamp väntade, en relax stund efter åt med god dricka. Efter relaxen så kom nästa moment. Dom klädde på mig en rosa tröja där det stod "DIG THIS" blommiga stumpbyxor, guldiga tajta shorts, tiara, en microfån och en massa andra härligheter! Mitt hår blev spryat i massa olika färger. Jag va 80-talare! Efter det bar det iväg upp i stan, en massa abba låtar övade jag fortfaramde på högt och tydligt! Sjöng med en gatumusikant bland annat. Vi gick till kungsparken och åt ostbricka. Där fick jag måla ett porträtt av micke och vad han är för mig och hur jag ser på framtiden. De andra skulle samtidigt berätta någonting om mig=) HAHAH blev mycket sex, crizze och fylle och pojkvänner! Sedan bar det av upp i stan där jag tilldelades 5 uppdrag.
Jag skulle bland annat sälja mina sånger. Sångerna va Abba låtar. Skulle sälja dem för 1kr/st. Hela Lillatorg studerade mig=) Skulle ragga upp killar och fråga vilken stl de hade i kalsonger då jag skulle samla in fyra olika stl s,m,l,xl. Klippa av lappen stl stod på och lägga i en påse=) Fick ett godishalsband jag skulle ragga upp killar som ville äta upp det till mig och jag hade 20 minuter på mig. Hålla ett gymnastikpass mitt på Stortorget i 5min med fyra personer jag raggat upp!
Skit roligt=) Tur man va lite salongsberusad.Sedan bar det av till El Patio vid värnhem där vi åt en tre rätters=)
Sedan avslutades kvällen på ett uteställe i malmö! Va skit trött så jag pallade inte allt för länge. halv ett=) Idag mår jag som en prinsessa och jag är så nöjd och glad för min kväll TACK mina älskade vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

guuud vas skoj de skulle jag vilja se!

2009-05-31 @ 22:08:46
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack själv mitt lilla hjärta <3

2009-06-01 @ 21:55:38
Postat av: Anonym

tack själv mitt lilla hjärta <3

2009-06-01 @ 21:55:56
Postat av: Josefine

Det låter vrkligen som en lyckad dag. Förstår att du hade skoj! Men det var sista gången ute med vännerna. Nu ska du ju bli fru, och alla vet vi ju vad en fru gör. Städar, diskar, lagar mat, tar hand om barnen och huset... =)

2009-06-02 @ 19:08:58
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0