Dom är här=)

Våra ringar har äntligen kommit!
Hämtade dem idag på posten! Har beställt dem på vigselringar.se (jättebra sida). Så fina dom va och min ring passade! har inte provat dem innan! Tur va att dom passade annars hade det varit kris!

Jag längtar och längtar efter dagen D. Den är snart här. Dagen då  vår dotter får ett namn och vi blir ett. jag och Mikael bli ett. Det låter så underbart och fantastiskt. Jag ryser i hela kroppen när jag tänker på det! Jag ska få den mest underbaraste dagen i hela mitt liv! Jag ska gifta mig. Få ha på mig en vacker klänning. Omringas av människor som betyder mycket för mig. Få dela den med människor jag älskar. Och inte minst av allt. Få dela den med Ebba och mikael!

Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

Så härligt! Det kommer bli perfekt =)

2009-05-07 @ 10:51:35
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0