att folk inte har annat för sig.......

än att skriva dumma kommentarer till någon annan! Små brudar som inte har bättre för sig! Synd!

Jag har iaf haft en trevlig dag! Har varit inne hos madde och hälsat på dem! Lilla wincent är bara så kär. Sötnos=)
Därefter bar det av till svedala igen, inhandling utav matvaror! Mest grönsaker och mjölk! Nu är min syster här och håller oss sällskap så mannen jobbar kväll denna veckan vilket innebär att han slutar elva och är hemma igen halv tolv! Snart sängen för mig och lillfia! Hon sitter i mosters knä i soffan och myser=) Söta som socker är dom tillsammans. Massor av skratt!

I morgon ska jag prova min klänning igen efter det att sömmerskan har ändrat lite! Den va ju förstor runt brösten och för lång! Så är det när man är kort och har små bröst! Dom va större innan och fastare, jag saknar mina gamla boppar=)

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad har hänt? Du verkar lite nere om man läser dina ord... Jag stöttar dig genom allt!!!!!!!!!!

2009-05-05 @ 18:13:53
Postat av: Mad

Nej inte jag som skrivit..men jag håller med Madde, jag stöttar dig jag med! Tack än en gång för igår;)

2009-05-05 @ 19:34:03
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: N

Men hon skrev ju inget taskigt från första början, bara en enkel fråga... precis som alla andra små bloggtjejer gör för att locka besökare. inget som kanske är jättekul att få, men reta inte upp dig på det så mycket. är det verkligen värt det?

2009-05-06 @ 20:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0