Våffeldagen

Idag är det våffeldagen, någon som ska mumsa våffler? tror inte vi ska det, bilen ska till verkastaden så jag är inte hemma.

Öppnade dörren i morrse för att släppa ut enzo och vad ser jag?! SNÖ. Min första tanke. NÄ mina nyplanterade blommer kommer att frysa ihjäl=( Sånt slit jag har haft med dessa och så blir det åter igen vinter. När ska våren komma på rikitgt?

Idag blir det en sväng till storstaden, slipa enzos klor på Dog fun och sen en snabb runda till IKEA med mamma. Inhandla lite värmeljus tror jag bestämmt.

Har haft en bra natt i natt måste jag säga. Ebba sover mycket bättre och längre när hon får sova hos mig. Men jag vill inte låta det bli en vana för då får vi ett helvete sen. Så någon gång ibland går bra men inte var natt! Elak mamma men det blir bäst i längden.

Skatten blev inte som vi hade tänkt oss så nu står vi här utan pengar vi hade räknat med till vårt bröllop. Hoppsan det blev absolut inte som vi tänkt oss

Kommentarer
Postat av: evelina&Jonna

Hoppats dina blommor klarar sig, Tror inte det gör något att hon sover hos dig,jonna sover på min mage på eftermiddagen för då sover hon i 2-3 timmar annars bara 20 min. men jag sover ju åxå men säg inte det till någon ;)

2009-03-24 @ 19:43:53
URL: http://evelinaevander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0