på väg upp igen!

Inget blev som det skulle.
När vi väl kommit hem ifrån BB gick allt fel. Jag har fått en infektion i livmodern som har gjort mig totalt utslagen. Har i princip orkar mata ebba och sova. Micke har varit ett enormt stöd igenom allt och fixat med allt annat runt omkring. Min mamma har varit här och stöttat upp oss, sovit på soffan. Hjälpt oss att hotta någon form av rutin. 
Först idag känner jag mig lite piggare och gladare med det kommer att ta tid innan jag kommer på benen igen. Min mamma hjälper oss med det jobbigaste. Tvätt och sånt. Eftersom vi inte har tillgång till det hemma just nu så ställer hon upp. Min pappa har har tagit våt älskade vovve, för som det är just nu så hittar varken jag eller micke någon kraft till honom och det är inte rätt. Han måste få sin tid oxå. Han är här hemma i mellan åt så att inget ska bli främmande när han sen kommer hem på riktgit igen.

Ebba sover och har sovit sen åtta i morse, jag oxå. Har varit en jobbig natt, då hon mellan 01.00 och 03.30 inte kommer till ro att sova. 


på återseende 

Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

Usch så tråkigt :( Snällt att dom vill hjälpa er. Passa på att vila. Hoppas att du blir bättre snart & att lillan vill sova.

kram

2009-03-02 @ 15:06:32
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: Emelie

Usch, stackare.

2009-03-02 @ 20:44:57
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0