Lördag!

idag har det varit en lång och härlig dag! vaknade som vanligt runt halv åtta då ebbisen ville ha mat=) Sen va det upp och göra sig själv iordning. Körde först och handlade goda bullar till mig och pappsen i vår nya bil=) Japp vi har köpt en ny bil n V70N 2,4T har vi införskaffat oss. den är ljuvlig att köra i. Jag och lilla kommer här med att transporteras i denna bilen medans pappasen får köra 850 till jobb. Helt okej för min del!

Efter frukosten bar det av in till M-Town hätmade min mamma och sen körde vi en sväng till Burlövscenter. Ebba fick en ny overall av mormor och lite nya kläder av mig och pappa. Hon växer så det knakar!

Ikväll blir det god middag hos mina föräldrar sen ska grabbarna spela poker!

jag har förresten varit och power walkat idag med min älskade hund. det va väldigt skönt trots det kalla och tråkiga vädret vi har! Var tog våren vägen som kom???=(

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, det ska jag komma ihåg; datorn går ingenstans. Och det gör den ju inte. Den står där och väntar när vi kommer tillbaks, tyvärr. =)



Jag undrar också vart våren tog vägen. Råkallt och blåsigt ute. Dumt när man råkar bo där det blåser mest i hela kommunen. Det är därför vi har 5 vindkraftverk här...



Nej, dags att fortsätta med städningen. Det blir snabbt smutsigt! suck...

2009-03-22 @ 13:11:28
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0