Lämnat boet

Ja idag lämnade jag boet för bara några timmar.
Min farmer ringde och sa att hon hade beställt tid för ansiktsbehandling på gildaskolan i Malmö.
Hon kom och hämtade mig, hade kallops med sig, vi körde in till malmö fick vår ansiktsbehandling, fickade en snabbis på espressohouse, hem igen och njöt av väldigt god middag MUMS.
Tack farmer.
Och oj vad jag saknade min lilla flicka men samtidigt va det super skönt att bara komma utanför dörren och tänka på sig själv i två timmar.
Älsklingen va hemma med vår underbara dotter.
Emil va här och höll honom sällskap.
Emil höll i ebba ända fram tills hon började skrika.
Då fick pappa ta över igen.
Sött.Ebba tio dagar gammal



Pappa och Ebba sitter och myser i sängen,Gott med mat=)

Kommentarer
Postat av: sandra

så söt liten flicka :)får komma o hälsa på er en dag o träffa den lilla :)

2009-03-05 @ 15:26:14
URL: http://sandraengellolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0