kvällen är påväg=(

Och ångesten över hur natten kommer att bli börjar krypa närmare.
Jag har lyckats vila en timme på soffan nu på eftermiddagen. Det va skönt och när jag kollade mig i speglen så tycktes jag ana lite rosor på kinderna, men blicken är tom.

Något gott har vi iaf fått utav denna dagen. Har varit på BVC och veckokontroll med ebba, jag kör min egen kontroll på vågen ute i lekrummet=)

Det visade sig positivt för både mamma emelie och godingen ebba.

Födelsevikt 22/2 - 3960g
Dagen vi lämnade BB 25/2- 3860g
Första hembesöket från BVC 2/3- Kommer inte ihåg=(
Första BVC besöket på mottagningen 6/3- 4210g
12/3- 4330g

Alltså Hon växer som hon ska iaf=)

Positivt för mamma emelie är att jag har lyckats på något vänster gå ner 13 kilo sedan Ebba kom till världen. Jag har alltså bara 4 kilo kvar till startvikt vid inskrivning på MVC. Helt otroligt och jag har inte gjort ett DUGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0