Hur ska du ha det??!!

Precis som Madde uttryckte sig i sin blogg, MODER JORD har KNARKAT=) Det måste vara så. Ena stunden är det snö och minusgrader andra sekunden är det strålande sol och ett fåtal plusgrader. Hur ska du ha det? Man vet för tusan inte hur mycket man ska klä på ungen för att åka iväg. Och inte sig själv heller. hade ställt in vinterskorna i garderoben men dom fick snällt och vänligt komma ut igen. Vill så¨gärna slippa klä på mig så mycket kläder. Jag tycker om att gå lite "lätt klädd" (så får jag uttrycka mig)=)

Idag har vi varit hos min mormor. Så söt hon va med Ebba. Hon jobbade ett tag som ung på neonatalavdelningen i Lund och visade en massa knep hur man kan lägga bebisen efter dom har rapat om det är så att hon får magknip eller bara är skrikig! Så söt. Åt oxå en god fisk soppa som jag och mamma hade med oss. Innehållande saffran och vitlök, en massa goda grönsaker och olika sorters fisk och räkor. Denna avnjöt vi på mormors balkong i solskenet!

Ikväll ska vi och grilla hos en vän! Hela familjen ska följa med denna gången. Inte bara pappa som ska iväg utan jag beslöt mig för att jag och ebba oxå ska följa med. Måste våga! Blir inte bättre än vad man gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0