helgen kom och helgen gick

Ocg i morgon är det ny vecka igen. äslklimgen ska jobba. Jag och ebba ska ha mys dag hemma i morgon. Jag är super trött. Ska sova all tid jag bara kan i morgon!
Tror att ebba har fått magknip igen! Hon bara skriker och vill ingenting. Masserar hennes mage, vaggar hanne till hon somnar men hon vaknar så fort man lägger henne i vagnen. Och jag är super trött. Ska försöka sova lite nu på kvällen så jag orkar med natten!

Hoppas ni alla har haft en bra helg.

Håll tummarna för oss att allt går bra!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag håller alla tummar och tår!



Som svar på din kommentar: Jag fick vara vaken under snittet, och det var helt underbart. Även om jag innan all bedövning var lagd bara bad om att bli sövd...=) Det var jäkligt besvärligt att ta sig från förlossningen till OP. Byta säng tre gånger, dricka äcklig dryck (för att jag ätit) som jag spydde av (så jag slapp dricka den), krypa ihop på sidan för att lägga epidural. Allt medans jag hade värkar och jätteont. Men så skönt det var när bedövningen verkade och lille Gibson kom ut. Underbart!

2009-03-15 @ 19:48:14
URL: http://finelinan.blogspot.com
Postat av: Emelie

Det är inte kolik hon har fått?

2009-03-15 @ 21:53:21
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/
Postat av: j.

Prova med laktos fri ersättning... kanske laktosen hon inte tål och får ont i magen av.

2009-03-16 @ 21:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0