Helgen är här!

Helgen är här.=) Rätt skönt faktiskt. Älsklingen är hemma och vi kan umgås=) Tyvärr ska han till danmark och jobba ett par timmar på eftermiddagen på lördag men det är bara fyra timma. På Kvällen ska ebba vara hos sin farmor och vi ska på bio. Ska se "Män som hatar kvinnor". Samla lite nya krafter som vi sen ska föra över på vår underbara dotter=) Hon ligger fortfarande och sover i sin vagn, helt avslappnad ser hon ut. Rogivande att titta på henne.

Idag får vi besök utav Helena=) En vän till mig som jag umgicks med mycket förut. Ska bli riktigt mysigt och trevligt. Kommer med frukost bullar=) Mums.
Även farmor kommer idag.

Natten har varit någerlunda. Massagen på ebbas mage fungerade och hon gillade det skarpt. Så natten har inte varit lika orolig som de andra. Ett bad innan läggdax oxå så gör det nog susen för mitt lilla underverk=) Jag älskar henne så. mammas lilla fis=) För fisa det kan hon.....Attans och de luktar inte hallon. Bajsunge=) Mamma och pappas bajsunge.

Jag har allt jag någonsin önskat mig. En underbar man som jag älskar högt, vår dotter. Min älskade enzo som jag verkligen är stolt över. Han är så snäll och försiktig med ebba. Mammas lilla snus=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0