Fredagskväll

Igår kväll va först Louise och kristoffer här och hälsade på, drack en kopp kaffe och snckade en massa skit! Tack för dom fina kläderna till ebba=)
senare kom chille, evelina o jonna förbi. Micke och chille skulle spela kort och vi mammor satt i soffan och pratade skit=) Hade väldigt trevligt. Ebba fick en massa kläder av jonna som va jättefina, en del som va försmått redan så det kastade jag men allt annat. Tack så mycket=)

Idag har anneli varit här på besök, framor och farfar och CN=) mycket trevligt. Ska försöka vila mig en timme nu om min kära dotter tillåter det=)

idag är ebba 11 dagar gammal=)

Kommentarer
Postat av: Mad

söt som socker!

2009-03-07 @ 16:42:18
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Josefine

Så söt hon är! Hoppas ni alla mår bättre nu när ni börjat med ersättning.



Gibbe sover faktiskt under nätterna, han är ett exemplariskt barn som är vaken under dagarna. Perfekt! De senaste dagarna har han dock varit lite grinig och vägrat sova på dagarna överhuvudtaget. Han har nog bara sovit 2-3 timmar under dagtid de senaste dagarna. Så har han skrikit och haft sig. Jag tror att han inte äter sig mätt på brösten för han somnar varje gång vi ammar, ca var tredje timme, men vaknar så fort jag lägger ner honom. När jag gett honom erästtning har han sovit mycket bättre. Det kommer nog bli en rutin att ge lite ersättning efter varje amning om han inte vill sova och är gnällig. Vi har NAN 1 till honom. Vad ger ni?



Jag har funderat på att sluta amma, eller bara amma delvis eftersom jag haft tre mjölkstockningar på två veckor. Men bröstmjölk är ju det bästa så sålänge man kan amma utan problem kanske jag bör göra det. Är en aning kluven...



2009-03-07 @ 19:12:08
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0