första promenaden på egen hand!

Idag körde älsklingen hem mig och Ebba till Mamma. Han skulle till garaget och tona rutorna på min bil, får se hur det slutar=)
Bestämmde mig för att ta en promenad med vagnen och enzo. Så bra det gick. Stolt över min älskade hund. Han gick jätte fint brevid vagnen lite framför sedan tillbaka igen för att se så vi hängde med honom, super lycklig såg han ut att vara.

Efter det va det dax för lillpluttan att vakna och få mat! Fixa lite med vår tvätt då vi ockuperat mammas tvättamaskin för ett tag  när dom renoverera källarn hemma. Sedan blev det muffinsbak med min syster. Jättegoda blev dom. Cupe cakes med frosting=)

Nu ska jag ta en tupplur på soffan. Är trött efter en lång natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0