Första besöket i STORSTADEN=)

Det är en helt verkstad att få in unge, bilbarnstol och vagn i bilen. OJOJ men vi löste det med lite hjälp. Jag får ju inte lyfta tungt än, först om fyra veckor får jag ta tag i muskelbyggandet igen=)

Men det va ett storstads besök som stod på schemat idag. Fika med mormor på Jägersrocenter blev det och allt har gått strålande fint. Tills lilltjejen ville ha mat. Inget hon är van vid ju stackarn men vi löste det på bästa sätt det oxå! När vi sen skulle bege oss ut i bilen och i regnet blev hon jätte arg och skrek förtvivlat tills mamma började köra bilen=) Då somnade hon igen. Nu är vi hemma och alla är helt slut efter storstadsbesöket. Tur det inte är så ofta man gör sånt!

Morfar har lagat oss god middag som står och väntar på att bli uppäten! Mums korstroganoff med makaroner

Kommentarer
Postat av: Mad

mysigt med badbebis! vi har också en här hemma som älskar det!



ja det är lite av en vetenskap att duscha med bebis, men det går! jag tvättar mig när han sitter inlindad i handdukar i babysittern..fort som tusan;)



mys med storstadsbesök! skönt att de gick bra=)

får ses sen på mammafika, när du har ork och om du har lust!?



kram

2009-03-08 @ 16:38:53
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Josefine

Skonsamt för magen låter bra, för om det är ngt jag är rädd för så är det att Gibbe ska få kolik av att äta på flaska. Det finns ju större risk för det då. Dessutom fick jag kolik av ersättningen när jag var liten...



Hur är det med dig och snittet? Hur ont har du haft och hur har det känts? Hur känns det nu?



2009-03-08 @ 20:37:39
URL: http://finelinan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så du blev tejpad? Sydd med? Jag fick agraffer; små häftstift ungefär, och de kändes och irriterade i de tio dagar de satt kvar. Fruktansvärt obekvämt. Kunde bara ligga på rygg i tio dar. Snacka om att få ont i rumpan...=) Bandaget togs bort redan dagen efter för att det skulle läka bättre.



Men jag hade ont av snittet, inuti eller något, i nära 2,5 vecka. Inte mycket alls, men så det blev obekvämt att röra sig obehindrat. Nu får jag bara ont pyttelite i ena sidan av snittet då och då, men det är tydligen normalt.



Och jo, det känns lite obehagligt när man drar fingrarna strax ovanför snittet, för där har jag knappt någon känsel alls. Riktigt läskigt... =)

2009-03-09 @ 18:35:15
Postat av: Josefine

Det var från mig där ovanför... =)

2009-03-09 @ 18:37:53
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0