BVC besök idag

Idag ska vi på första besöket hos BVC. Ska blir roligt och jag ser faktiskt fram emot det. Kul att se va Ebba väger. BVC va på hembesök hos oss i måndags och då vägde ebba 4140 gram. Så hon hade gått upp sen vi kom hem iaf. Hon vägde 3890g när vi lämnade bb den 25/2.

Tror att min dotter har bestämmt sig för att ta sov morgon idag! Skönt, får jag lite tid att vänja mig vid att enzo är hemma igen. Första natten älsklingshunden sov hemma i natt sen ebba kom. Allt har gått bra men jag känner mig smått stressad av att han inte får sin tid från oss=( Men sånt löser sig med tiden! det finns lösningar på allt, ska bara hitta dem oxå!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Gratulera lilla Ebba på namnsdagen =) puss

2009-03-06 @ 16:29:27
URL: http://blackbaccra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0