Ännu en sömnlösnatt

Inatt har Mitt lilla hjärta Ebba inte velat sova. Mellan 23.00 och 04.00 var hon orolig, mjölken i brösten tog slut bara så där så ingen mat blev det heller.
Är man en elak mamma om man väljer att ge sitt barn flaskan? Efter allt som har hänt och allt vi gått igenom mår jag rent sykiskt inte bra. Gråter mig igenom ammningen och nätterna. Har ingen livsglädje. Pratade med sköterskan på BVC om detta och hon sa att det va helt okej. Så jag och min underbara man har pratat om det. Vi ska prova ge ebba flaskan på natten och se om hon accepterar detta. Mitt mående förs så lätt över på henne och jag vill bara att hon ska må bra och vara glad.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Gumman släpp det! Det är inte meningen att amningenska förstöra allt det mysiga och fina det ska inte vara en sak som du fasar inför! Ta flaskan och njut av att se henne ligga och äta utan att du får ont! Glad emelie=Glad Ebba! Puss

2009-03-03 @ 14:54:50
URL: http://blackbaccra.blogg.se/
Postat av: Ammi

Hej tjejen, släpp det där tvånget med att amma, Andreas fick flaska från första börja ni kombination med amning och det ser hur stor och fin han är idag. Huvudsaken är att du mår bra för då mår alla bra framför allt Ebba. Kram Ammi

2009-03-03 @ 17:15:45
Postat av: Maria madsen

Klart det e ok.. mår man inte bra så finns det ingen mening med det.. visst det e kanske det som är bäst för lilla ebba men det är inte meningen att du ska må dåligt.. och så länge du inte sluta amma på dagen så spelar det absolut ingen roll.. hoppas allt e bra annars med er..

2009-03-03 @ 19:20:49
Postat av: Emelie

Säger som dom andra, släpp detta med att du tvunget måste amma henne. Nellie blev ammad 3 dagar sen kunde jag inte ge henne mer. Jag pumpade ut i ca 3 veckor + att jag även gav henne modermjölksersättning.

2009-03-04 @ 08:50:59
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0