Nedräkning....19 dagar kvar till The BIG Day

19 dagar kvar. Jag är bervös delux. Kommer allt att klaffa med tiden. Det är tiden jag är mest nervös över. Ajajaj ojojoj! Tur man har så många nära och kära som ställer upp och hjälper till. Vill inte att någon ska känna sig tvingad! Tycker det är jobbigt att be om hjälp!

Idag har det varit en lugn dag. Jonas har varit här, Mirro har varit är min syster och bato! Mirro och Jonas joinade mig till middagen. Ungspannkaka med bacon blev det. Så gott!
Har varit med bilen på verkstad oxå. felsökt den än en gång. Biljävel, motorlampa lyser från och till. Så denna gången kom vi överrens om att den skulle genomgå en helkoll för att få bukt med problemet.Vill ju att min bil ska fungera!

Ebba har varit gnällig, somnade i sin säng för natten precis. La henne och hon somnade direkt=) Mammas flicka.

Har varit och provat min bröllopsklänning, äntligen är den klar. Ska hämta den på onsdag och sen lämna in den för tvätt och pressning så den är fin! Vilken klänning. och vilken brud jag kommer att vara. Inte ett öga kommer att vara Tort i kyrkan! 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Nitton dagar är inte mycket. Tiden kommer springa fram. Hoppas ni hunnit/hinner med att ordna allt som ska fixas.



Har Ebba börjat med smakportioner än? Gibbe fick smaka morot igår och det var verkligen en höjdare. Mycket godare än potatisen, som förvisso slinker ner utan problem också... =)

2009-06-10 @ 13:50:00
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0