midsommar

Midsommarafton idag och det blir lungt för familjen Lundin. Vi ska spendera vår midsommar hos mina föräldrar! Äta god mat och spela spel. Kanske blir en runda till de andra och hälsa på!

Va hemma hos emma igår och gjorde en provuppsättning av bröllopsfrisyren. Jag kommer bli såååååå vacker=) Precis som jag tänkt mig.
Dagarna bara rusar förbi i en jävla fart. Jag hinner inte med. Och hela nästa vecka är uppbokad.



Måndag: BVC
Tisdag: Lämna bilen på verkstad
Onsdag: Bygga naglar 10.00, hämta klänningen
Torsdag: Träffa prästen på eftermiddagen, Tälten till bröllopet/dopet kommer
Fredag: Malin och Kim kommer hit, förberedelser för Dop/bröllop
Lördag: DOP OCH BRÖLLOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0