lasy day!

Skönt med en lat dag iband! 
Fast jag borde göra något vettigt.
Har tvätt i källaren som jag inte orkar ta, dammsugning av golven hade behövts.
Damms av hade oxå behövts.
Orkade inte ens laga middag idag så det blev Mc donalds.
Ajaja fy fy fy.
Tv har varit igång hela dagen, likaså datorn.
Det ändå vettiga jag gjort idag är: Lämnat bröllopsklänningen på kemtvätt och duschat!
Men jag orkar bara inget annat.
Har varit jätte trött de senaste dagarna.
Börjar undra om något är fel?
Har börjat äta P-piller. 
biverkningar av dom va trötthet. Även ökad matlust!

önskar jag oxå lagt mig och sovit innan när ebba somnade. Inte lönt att göra det nu för hon vaknar nog snart!=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0