I am love with a Fairytale

Den låten är faktiskt bra.

Tänk om det vore så, man va kär i någon men det kunde endast vara i en dröm. Tabu i verkligheten. Jag hade inte stått ut.

Onsdag idag! Vad står på schemat?
Vi ska ner på banken och sätta in lite pengar, gå på apoteket och handla P-piller till mig så det inte sker en olycka för det vore hemskt faktiskt.
Sen ska vi bada med de andra mammorna=) Mysigt, får hoppas att det går bra! men det skulle juag tro att det gör. Ebba älskar att bada!

Trött är jag i dag så in i hel*ete! Vaknade av ebba som la och sa något som lät som Mamma=) så så hemskt va det inte men ögonen va tunga! Kaffe löste det problemet.

Drömmt en massa inatt. Om att lämna bort ebba till fel personer, personer jag inte känner mig trygg med. Och om hur jag kämpar för att hon ska få vara hos någon annan. Drömmer om en och samma person varje natt just för tillfälligt. En person jag borde släpp för länge sen! Men är fast klistrad på min hjärnhinna! Jävla jävel!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0