Måndag!

Idag har mannen i mitt liv börjat jobba igen efter fyra veckors semester. Tråkigt, ensamt här hemma. Men det är bara att försöka ta sig tillbaka till vardagen man hade innan.

Ebba växer så det sprakar! Hon äter mer och mer vanlig mat. Biffstoganoff är populärt, Kalvkött med grönsaker. Päron och BananPuré. Mums. och gröt på morgonen! Min lilla trollunge. där är nog någon tand på G oxå. Hon är tjurig till tusen, sover dåligt. Sover inte heller hela natten utan vaknar runt halv fyra och är hungrig. Jag som kände mig så stolt innan, när hon sov hela natten. Tji fick jag. Vaken bebis på natten= trött mamma på dagen.

Har varit i stan med mamma och pappa och linn idag. Jag och mamma har klippt oss, Ebba och hennes morfar har varit på de italienska caféet på drottningtorget och ätit vaniljglass. Ebba uppskattade det=) morfar är henne idol!
Imorgon är det BVC som gäller. Nyfiken är jag att få veta vad lillloppan väger! Hon börjar bli tung och är uppe i stlk 68 nu! Stor tjej=)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej gumman! Allt bra med er?? såg att ni har bytt nummer. Har precis kommit hem från en skumpig och dryg flygresa! Kan vi kanske ta och träffas en dag snart?? puss

2009-07-30 @ 10:02:19
URL: http://blackbaccra.blogg.se/
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

hur gammal är hon nu? :)

2009-08-14 @ 14:41:57
URL: http://emach.devote.se
Postat av: Jessica

härligt

2009-10-03 @ 14:24:29
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0