födelsedag och skara sommarland!

Idag är det min dag men det känns inte så det lilla minsta! Ska ut och äta ikväll bara. Fått ett jätte fint halsband av min man och dotter=) Tack Ska nog bara vara hemma idag. Trött som bara den är jag.

I torsdags åkte vi till skara! Hyrt en stuga där tsm med Henrik Sanna Tilda och Jonas. Mycker mysig stuga. Mitt ute i skogen vid en kohage! Blev skarasommarland på fredagen, hela dagen. Ungarna älskade att bada. Ebbas första gång i en pool=) Hon gillade det skarpt. drack gått och åt gott på kvällen, åskan kom med dunder och brak. Ojojoj vad det åskade. Lördagen sov vi längre och sen körde vi på utflykt. Hornborgarsjön.

Ostbricka och spel på kvällen. Söndag blev det hemfärd. Borta bra men hemma bäst!

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis!!

2009-07-07 @ 22:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0