Ambulans, akuten, barnkirurgen!

Ebba satt i sin babysitter som vanligt och va med mig i köket som alltid. Ett tu tre trillar hon ner på golvet med huvudet först! Blev skrcäkslagen. Micke va inte hemma, ringde honom i panik, sen pappa, sen 112. Dom skickade en ambulans direkt. (min första ambulanstur någonsin) Kom in till akuten och fick komma in på ett rum direkt, läkaren kom och tittade och klämmde på ebba. Det va ingen fara med henne, förutom en blåtira på vänster öga. Läkaren skickade oss vidare till barnkirurgen där vi fick stanna över natten för observation. Nu är vi hemma igen men usch den känslan som mamma jag fick vill jag inte ens ge min värsta fiende. Höll på att svimma av rädsla. Rädslan att förlora henne, rädslan att hon skulle få menn för livet. men "peppar peppar" det blev "bara" en blåtira

Kommentarer
Postat av: naddie.

vi var också en tripp på barnkirugen iförrgår till igår! man blir LIVRÄDD! tur att det är bra med ebba iallafall. kram

2009-07-09 @ 11:44:15
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0