vilken underbar dag

Har haft en helt underbar dag tillsammans med min älskling.
Så mysigt.
Vi låg i sänge länge båda två idag, skönt.
Åt frukost tillsammans.
Va ute och gick en lång promenad med Enzo i det blåsiga vädret.
har skruvat upp två tavellister och en gardinstång, städat.
Sen åt vi en god middag tillsammans.
Nu ikväll bar det av till trelleborg där det vankades fest hemma hos poppe.
micke körde.
Han ville gå ut så jag fick äka med jonas hem tidigare.
skönt.
 Hade inte orkat följa med ut.
Nu är jag hemma igen.
 Och dagen den har varit helt underbar.
 Älskar min man, med honom ska jag leva resten av mitt liv med. Hela kroppen fylls av en enorm känsla när vi är tillsammans. Och jag är så stolt över honom. Älskar dig >Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0