vilken tråkig dag=(

Idag har jag en jätte dålig dag.......allt är tråkigt och känner inte för något.
Samtidigt som jag vill göra något så känner jag inte alls för det=( 
Älsklingen har precis kört iväg till jobbet och är inte hemma förrän i natt vid halv tolv.
Då sover förhoppningsvis jag.
Har precis ätit lite sallad bestående av paprika, isbergssallad, keso med lök, gurkar och rökt korv. Helt okej. Till detta blev det ett glas varmt söder te med honung.
Ska sätta in köttfärslimpan i ugnen så den blir härlig och fin.
Mat till mitt hjärta på jobb i morgon....
Han måste vara den mest bortskämda mannen som går i ett par skor.
Men han har det förjävla bra=) och han förtjänar det nästan alltid.
Inte varje dag, men nästan.

Tror nog att jag ska tillbringa min kväll hos mina föräldrar.
Kan vara skönt med lite sällskap när det börjar bli mörkt.
För tro det eller er.
 Emelie är fruktanvärt mörkrädd.
Och väldigt duktig på att skräma upp mig själv och inbilla mig tokiga saker.
Har inte en vidare bra vakthund i heller.
 Han skäller aldrig och ställer sig aldrig vid dörren och vaktar om han hör någonting utan ligger kvar på den plats han ligger och fortsätter sova.

Nu ska limpan in i ugnen och jag ska lägga mig och vila en stund. Ebba dansar disco i magen och det gör fruktansvärt ont=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0