vilken syn

Vaknade sent idag oxå, behövde nog sova.
Upp ta på min morgonrocken för att sen släppa ut hunden i trädgården.
Måste givetvis gå och stänga grinden och ser då min katt,
som har varit inne katt sen bebis och nu börjat gå ut,
längst ner i trädgården.
Han ser mig och börjar springa med all världens fart.
 Han har en MUS i sin mun.
 Han springer mot den öppna ytterdörren.
 Han vill in för att visa upp sin mus för oss, visa att han är duktigt.......
Men NEJ... I
ngen mus i mitt hus.
Äckligt.
och till råga på allt har han gnagat av huvudet på musen.
Vilken syn
Vilken början på morgonen.

Idag bjuder dagen på en hel del faktiskt.
Tänkte försöka mig på tvättberget som uppkommit i källare
Dammsugas och torka golven ska här göras
Jag måste duscha
Ta en promenad med min älskade hund i skogen
Sen är det dax för ännu en föräldrarträff/-utbildning idag.

Allt detta hade jag tänkt hinna med innan halv två. Hur det nu ska gå till återstår att se, Något blir lidande iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0