vecka 34+2.....39 ynka dagar kvar

Nu är det verkligen inte långtid kvar.
Jag räknar dagarna, timmarna, minuterna och sekunderna.
Nedräkningen har börjat och JA jag är fruktansvärt nervös.
Så nervös att nätterna blir längre än vad de egentligen är.
Snart kommer hon snart snart snart ja vilken sekund som helst.
Dagarna kommer bara springa förbi fast att jag har så fruktansvärt träkigt här hemma.
39 dagar till BF.
39 ynka dagar sen kommer jag vara mamma, mikael pappa.
Vi föräldrar.
helt ofattbart.
Lyckan finns där inne, långt inne.
Men all nervositet och alla spänningar hindrar den från att komma fram.
SNART.







Min graviditet - BF Fre 27 feb 2009
Uträkning utgår från dagens datum: Mån 19 jan 2009.
Din graviditet startade Lör 24 maj 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Lör 7 jun 2008 (ägglossningen).
 Du är på dag 241 av 280. (86,1%).
Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 2 fulla dagar (v34+2).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 27 feb 2009
Du har 39 dagar kvar till förlossning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0