trött......och har en inre stress och nervositet

Är hemskt trött idag så jag tror bestämt att sängen kallar.
Kom precis på att vi måste ringa till pastorsexpeditionen för att boka en tid att bestämma datum för vårt bröllop och dopet.
Låter konstigt att kanske bestämma datum för ebbas dop men eftersom vi tänkt slå ihop dop och bröllop så måste det göras.
Annars går det inte att börja planera något.
Vill vara ute i god til med allt.
Ett par kompisar har redan ringt och berättat och bjudit oss till deras bröllop som ska hållas den 1/8.
Och mig veteligen så har vi nog tänkt att vi ska ha det tidigare än deras.
För ebba blir fyra månader i juni.
Så innan dess är det väl tänkt.

Ojoj vad det blev kris i huvudet på mig nu.
Men får tänka att jag har NÄSTA all tid i världen att sitta och pilla med sånt sen.


Bara 37 dagar kvar.....nervös som tusan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det kommer säket att gå jättebra gumman!Börjar du bli giftassugen =)

Ni e nog lite sena på att skicka ut inbudningar tror jag är det inte mellen 6-9 månader innan man ska skicka ut dem? puss

2009-01-22 @ 07:03:47
URL: http://blackbaccra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0