to do to day=)

Ja jag har bestämt mig för att jag ska ta min älskade bolltokiga vovve och köra in en runda till stan.
Behöver lite av civelisationen idag.
Tänkt köra ner till Hundrastbadet så enzo oxå får lite av den sociala biten.
 För som det äär nu så är det han och hans boll i trädgården.
Inte undra på att han blir bolltokig då.
Sen blir det en sväng inom Jägersro center för att inhandla en gardin som ska hänga innanför dörren så det minskar på draget därifrån.
Kanske se om jag hittar något till min man.
 Det är han värd.
Så som han har slitet med sin far och uterumsbygget i helgen.
Och fint som snus blev det måste jag säga.
Blommer ska inhandlas oxå.
Här ser såååååå tråkigt ut.


 Duktiga va dom det måste jag säga=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0