tack=)

Tror nog att det är som ni alla säger det kommer gå jätte bra allt.
 allt kommer att blir helt underbart med tiden.
Men man måste låta det ta sin tid och inte skynda på saker.
 Då blir det bara pannkaka av allt.
Ännu en sak jag har att ta itu med.
Att låta saker få ta sin tid och inte skynda på. allt kan inte gå i hundranittio.
Sånt jag har tid att arbeta med nu när jag är hemma.

Är väldigt förnuftig och klok som säger till alla andra människorn i min omgivning om hur det kan vara bra att göra saker och vad som kan vara bra att tänka på.
Men när jag själv står där och är i samma situation så finns inte dessa råd i min närhet.
Mycket märkligt

men tack ändå ni som har läst och förhoppningsvis förstår vad jag menar

Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

Förstår vad du menar!

Men kan säga så mycket som att jag trodde at en förlossning skulle vara såååå mycket värre än vad det var.

Vad beräknades er lilla till att väga? =)

Har ni varitpå det sista ul? =)

kram

2009-01-20 @ 21:44:24
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0