söndagen bjöd på........

En runda i skogen med micke och mamma och givetvis Enzo. Han älskar verkligen att gå i skogen man ser hur det lyser om honom och hur han trivs=) Och duktig är han oxå.........

Med tanke på att jag är höggravid så blir det inte allt för långa runder i skogen men jag åker dit iaf och går sakta. Hela två km blev det idag. sen va jag slut och hade ont. Magen spännde och höfterna värker efteråt. Men bättre att röra på sig än att sitta still hela dagen...går inte.

Man blir små hungrig efter en runda i skogen. Det blev en hel buffé. Innehåll utav pannkakor, scrambel eggs, stekt bacon, prinskorva, köttbullar, knäckebröd, smör, ost. Ja en massa gott.

Inte heller går det ner lika mycket när man äter för lillstrumpan hon tar väldigt stor plats. Så det blir att man får äta ofta och lite istället..

Anneli ringde precis när vi hade kommit hem från skogen och kom på kaffe. Jonas oxå men han räknar jag med ändå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0