Söndag

Söndag idag. Undrar vad dagen bär med sig.
Har precis vaknat, har släppt ut lilleman i trädgården. Släppt in den lilla katten som av någon anledning har varit ute hela natten. Kände mig lite dum stackars kissekatt, det är han inte vann vid. Men nu är han inne igen=)
Gibson utslagen på Ebbas soffa


Sitter och funderar på om jag ska ta en storstädning här hemma, börja med det eller om jag ska ta en promenix i skogen med min vovve först och sen städa. Här ser verkligen förjävligt ut=( Men så blir det när man har tre håriga djur......

Och hundgrig är jag oxå så innan jag gör någonting så måste jag fylla magen med lite proviant...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skoj du har en blogg, den komme rjag följa=)

sött att eran kisse heter gibson=) heter ju mammi o pappis vovve=)

Hoppas allt bra!

2009-01-11 @ 10:49:09
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ha ha ha vilken j*vla ställning! snacka om jäs katt!

2009-01-11 @ 12:07:20
URL: http://blackbaccra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0