so far, so good!!!

Ja då va snart denna dagen oxå slut. Har varit en skön dag.
Har gjort mycket faktiskt. Bilen blev lagade efter många om och män. Men vi fixade det. jag och hjärtat tillsammans. Mest han, jag städade i garaget istället. såg verkligen ut som en soptipp rent ut sagt. Killar kan skita ner något fruktansvärt. En del mer än andra. Men nu är där rent och fint och i ordning igen.
Efter garaget åkte vi och skulle tvätta min bil, har fått rabatt på Q8, halva priset på valfri tvätt. Men det blev så lång kö när vi va inne och köpte tvätten så vi åkte hem till mamma och pappa istället.
Mamma va inne hos mormor, läget är sämre där tyvärr. Nu har läkarna sagt att hon inte får duscha ens för det är för stor ansträgning, stackare. Så mamma har fått hjälpa henne med det.

Jag stod för middagen idag och det blev pannbiff med brunsås och potatismos samt kokt blomkål. Det blev väldigt gott och det va fler som tyckte det oxå=) men som jag alltid säger..."Jag lagar bara god mat"

Älsklingen hade brottom iväg för att han skulle träffa sina arbetskamrater och köra gocart. När dom kört klart ringde hahn och sa att han inte vunnit men iaf hamnat på 4:e plats. Endast cheferna hade vunnit över honom så han va den bästa "arbetarn". Och det gick dom med på. Så på sätt och vis vann han.
Han är nu ute och gör stan osäker med Ogge, henke och Tomas. Körde dem in till stan och ska hämta dem sen vid tre. Ska försöka att inte somna. Inte helt omöjligt med tanke på hur mycket jag har gjort idag egentligen.

*Lång promenad med mamma och enzo, 1,5 timme.
* Lagat Bilen
* städat i gargate
* Lagat god middag till familjen
* Kört grabbarna in till stan...
Jag är rätt trött, men går jag och lägger mig får jag nog ställa klockan helt enkelt. Annars kan som stå där som fjånar i stan....Mohahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0