Snickarn kommer idag

Inte den arga, han är snäll denna snickarn=)
Han ska snickra ett skåp till oss ovanför kylen till mikrovågsugnen.
Nu kommer den komma ännu högre upp så det får bli stolen för mig.
Drygt.
Eller så köper jag en pall på ikea tror jag bestämt.
Det är bra att ha när man e halv pygme som jag=)

Idag blir det ännu en lugn dag.
Är trött som pocker hela tiden tycker jag.
Vilade middag mitt på dagen igår, och det va väldigt skönt måste jag säga.
Har inte gjort det på hur länge som helst.
Sen ska jag gå igenom vad som behöver handlas hem i mat väg denna månaden.
Sånt som är bra att ha hemma som konserver och dylickt.
Blir så dyrt att gå och små handla på ICA hela tiden.
Så nä det är slut med småhandlandet för vår det.
Här ska sparas pengar för vi ska gifta oss och så småningom åka till thailand.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Låt inte yrket lura dig, vill jag ha mat får jag fixa den själv. Kockar lagar sällan mat hemma. Färdigköpta köttbullar, fiskpinnar, köttfärssås blir det ofta när han står i köket. Jag är så satans trött på det! Dessutom gnäller han över att jag äter hela tiden, trots att jag äter ordentligt (frukost, lunch, mellanmål, middag, mellanmål). Säger att det är därför jag fått så mycket "övervikt". Då blir man arg! Jag är ju för helvete gravid! Men jag tycker om honom ändå. Vi har varit tillsammans i lite mer än två år nu, men graviditeten var inte planerad, det bara blev så. Landet ja, jag trivs på landet. Det tar 10 minuter att gå ner till havet (vi har havsutsikt), 5 minuter att köra in till stan, 20 till malmö, 40 till köpenhamn. Nära till allt, men dock lite litet med bara en tvåa, fast det är smällar man får ta. =)



Men vi planerar inget bröllop som ni gör. Hur länge har ni varit tillsammans?

2009-01-22 @ 14:56:43
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0