sjukhuset, och nagelbygg

Ja idag har det varit en minst sakt konstig dag. Steg upp väldigt tidigt, körde till mamma och åt lite frukost. Sen körde vi hem till mormor för att ta bort alla katten saker. Och även för att hämta katten för att åka och få honom att somna in. Tråkigt men sant. Mormor är så dålig nu så hon kommer inte att klara av att ta hand om honom på det sättet hon gjorde innan.
Efter blev det fika på mammas jobb.

Hämtade min syster på jobb och åkte upp till mormor på sjukhuset.
Jobbigt att se henne. Hon är så liten, kan inte andas knappt. Kan inte ens prata för då kan hon kvävas. Måste koncentrera sig på andningen fullt ut. Alla dessa slangar, de skrämmer mig. Tur att hon är på sjukhuset iaf så hon inte är hemma. Ska till henne i morgon oxå, får ringa först och se så hon orkar.

Efter besök hos mormor åkte vi och åt lite mat, blir hungrig av alla desse jobbiga stunder=(
Körde sen till klågerup och byggde mina naglar. Dom blev väldigt fina och jag är jätte nöjd. Tänkte att jag skulle fortsätta med att bygga nu när jag ska gå hemma. Behöver unna mig något trevligt...

Kvällen kom fort och nu sitter jag här. Är iaf hemma hos mamma, jobbigt att vara själv nu när allt e så osäkert med mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0