Personalfest!

Har haft en väldigt lugn dag tillsammans med min underbara man, mysigt. laddat upp inför kvällen som bjöd på personalfest.

Halv tre skulle vi träffas utanför Laserdome, kände inte riktigt att jag orkade med såna aktiviteter utan bestämde mig istället för att möta upp dem utanför restaurangen vi skulle äta på. Denna gången blev det Gozzip vid lilla torg. Väldigt trevlig restaurang måste jag säga. har aldrig varit där. Inte så mycket folk, ingen hög ljudnivå, bra att sitta och sist men inte minst....Maten va väldigt god. Tog en Black and White med gorgonzolasås. Mums.....

Till efterrätt blev det Hembakad chokladkaka med vispgrädde och en kula vanlijglass.

Haft en jätte trevlig kväll men roligt sällskap. kommer sakna mina arbetskompisar nu när jag ska gå hemma. Vilken tur att det finns bil och att man får komma och hälsa på så mycket man bara vill=) Ni blir inte av med mig så lätt vänner. Kommer och hjälper er att rulla chokladbollar och araksbollar....för jag vet att ni alla tycker detta är tråkigt=)

Älsklingen har haft alla sina kompisar hemma på pokerkväll. Kom hem precis när dom alla skulle köra.

Och nu kallar sängen.

ebba är helt slut där inne i magen. likså hennes mamma. HELT slut efter en lång dag. Lite vatten och sen somnar jag nog.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0