Onsag och bara 36 dagar KVAR

Vår alltiallo "vaktmästare" han är bra han.
Han fixar lite här och var.
Tar bort mögel snickrar skåp till mikron, tätar våra fönster och framför allt är han väldigt trevlig och bor nära=)
Så händer det något så är han här nästan på studs.

Han kommer tillbaka i morgon och ska göra klart det han inte hann idag=)

Jag tror nog att jag ska försöka spendera min tid hemma hos min mamma idag.
Behöver massage för jag har väldigt ont i min rygg.
Har ont från korsryggen och upp i nacken och det sätter sig på huvudet så jag har konstans huvudvärk.
Och jag vet att det är pga det onda i ryggen, har haft det tidigare.
Kan inte vara pga vätskebrist för så mycket vatten jag dricker förtillfälligt har jag nog aldrig förr drukit.
Är konstans törstig.
Får inte behålla vätska allt för länge eftersom lillfisen trycker på som attan på blåsan.
besöker toaletten minst en gång i timmen om inte mer.

Ja jag fortsätter att räkna ner dagarna och idag är det bara ynka 36 dagar kvar.
Ryser av lyckan som finns inombords.
skakar av all nervositet jag har inom mig.
Det är väldigt blandade känslor, många tårar.
Tårar av lycka, glädje och nervositet.

Men jag är väl inte omännsklig
Det hör till säger dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0