ny dag nya tag=)

Igår va här full ös hemma hos oss från klockan tolv på dagen till tolv på natten.
Här va folk konstant så jag va rätt trött när jag gick och la mig.
Har börjat vakna på nätterna och har svårt att somna om inte TV får stå igång en stund.
Sen somnar jag igen.
Men detta betyder att jag inte får den sömn jag behöver och så kommer det att vara en LÅNG tid framöver.
kanske bara kroppen som förbereder sig.
Kroppen det är en konstig manik=)

Igår åkte älsklingen, hans pappa och lillebror för att handla material till att bygga ett "uterum".
Kom tillbaka vid tolv ungefär.
Då kom min pappa oxå och bygget kunde komma igång. Jonas kom oxå och hjälpte till=)
"ju fler kockar destu sämre soppa".
Dom säger ju det men NÄ det gick bra iaf.


"Uterummet" börjar ta form






Jag lagade maten där inne, svärmor höll mig sällskap.
Sen hämtade jag min älskade mamma som kom och hjälpte mig med maten.
Det blev kalops och om jag får säga det själv så är jag brinjävlig på att laga kalops=)
Det blev helt underbart gott=)
Strax innan maten fick jag väldigt ont i magen.
Kändes som en blandning mellan träningsvärk, magknip och sammandragningar=(
AJAJ det gjorde jätte ont.
Fick lägga mig på soffa så fick mamma och svärmor fixa klart med middagen.
Alla va mätta och belåtna och hälften åkte hem. En eller två timmar senare började det välla in nytt folk.
Det vankades Pokerkväll. Så nu va huset full med människor igen=)
"Fritisgård N Lindholmen Välkommen"
Nä skämt och sido det är mysigt när dom kommer hem och roligt.


Idag blir det ännu en provkörning med en bil. Får verkligen hoppas att denna är som den ska och bra.. Måste för fan ha en bil annars blir jag "strandsatt" här ute i min kohage


Kommentarer
Postat av: Josefine

Det här med att vakna femtielva gånger varje natt. Det är nog bra att man förbereder sig så det inte kommer som en chock när väl bebisen tittar ut. Jag har perioder då jag bara behöver gå upp och kissa ett par gånger, men andra perioder vaknar jag 30 gånger bara för att. Sov när du kan, säger jag!

2009-01-25 @ 13:39:17
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0