måndag kväll

Dagen slutade ändå bra. Har tillbringat min kväll hemma hos mamma och pappa vilket är avslappnande och mysigt. släpper alla måsten. Snart är det dax att köra hem igen. Är en dag i morgon med ju och jag måste få sova de timmar jag kan. Vaknar fem ggr minst på natten och måste gå på toaletten. Kanske för att jag dricker så mycket vatten men ändå. får ingen riktigt djupsömn eller sammanhängande sömn. Ska fråga mamma om han kanske vill massera min öma rygg. Det hade varit väldans skönt



förresten satt och tänkte idag att uach vad jag har att jobba med när ebba har kommit. Min kropp, ja den är ett minne blott men jag ska kämpa Den magen ser vi aldrig igen=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0