lördag morgon. v35+0 (v36)

Godmorgon mina kära läsare.
Ingen roligt alls att vakna så här tidigt. Men det gjorde jag. Jätte trist väder ute, det som regnar här ute på landet. När jag öppnade ytterdörren kom där en skrikandes kissekatt som ville komma in. Dyngsur va han. sötnos. En hund som vill ut fortast möjligt. Tror ni att han sen vill komma in?! NEJ. så nu går han där ute i regnet och vägrar komma in. Får kolla med honom om en stund igen. I vanligt fall brukar han gå ute i trädgården och lulla i flera timmar.

Fler än jag och djuren som är vakna. Magen den står på alla håll och kanter och det rör sig väldans där inne=) Ebba är oxå vaken. Sparkar hårt och betsämt. Idag går jag in i Vecka 36 alltså veckan 35+0. Tiden går attans fort. och idag är det bara 34 dagar kvar.

Ska snart åka och kolla på en ny bil....hoppas att den är bra och fin

Kommentarer
Postat av: Josefine

Den 21 Januari 2008 fick jag körförbud på min gamla Golf pga för mkt rost som inte var värt att laga. Dagarna innan var vi ute på en frenetisk biljakt som gick både till Helsingbor, Hässleholm och hela skåne runt. Sen slutar det med att jag i sista sekund dagen innan, hittar en alldeles perfekt, nybesiktigad, skattad Ford Mondeo -97 inne i Trbg. 11.000 gav jag för den, och den rullar på alldeles perfekt. =) Men det är ju en fördel att inte vara stressad när man letar bil... Lycka till!

2009-01-24 @ 11:29:58
URL: http://finelinan.blogspot.com
Postat av: Nettan

Blev det någon bil då?? Kram

2009-01-24 @ 17:17:17
URL: http://blackbaccra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0